AccueilLes livres sur les Parcs Disney - Page 7 VideLes livres sur les Parcs Disney - Page 7 VideLes livres sur les Parcs Disney - Page 7 VideRechercherS'enregistrerConnexion

Partagez

Les livres sur les Parcs Disney

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurMessage
Vinc
Modérateur
Vinc

Masculin

Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 Empty
MessageSujet: Re: Les livres sur les Parcs Disney Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 Horlog11Lun 20 Juin - 9:33

Il s'agit d'une édition offerte aux invités, aux médias et influenceurs à l'occasion du lancement du spectacle Momentous – The Most Magical Show on Earth mais une édition tout public serait prochainement mis en vente dans les kiosques à Hong Kong (ce même type de collaboration avec un magazine local a déjà été réalisée à une ou deux reprises récemment, avec succès visiblement).

Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 1momentous-book
Revenir en haut Aller en bas
https://www.chroniquedisney.fr/
Vinc
Modérateur
Vinc

Masculin

MessageSujet: Re: Les livres sur les Parcs Disney Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 Horlog11Mer 22 Juin - 3:37

On en sait un petit plus sur 100 Disney Adventures of a Lifetime : Magical Experiences from Around the World dont l'édition de luxe sortira début octobre et l'édition standard deux mois plus tard :

100 Disney Adventures of a Lifetime : Magical Experiences from Around the World de Marcy Carriker Smothers (National Geographic Society, 2022).

Description de l'éditeur : In this beautifully illustrated treasury, discover 100 beloved and little-known Disney adventures--from labyrinths under Sleeping Beauty's Castle to a dinner club with Walt Disney World's top chefs to a tour of the Galapagos Islands--that will make for a lifetime of magical, memorable experiences.

Wake up to the sight of giraffes grazing outside of your window. Soar 400 feet into the sky on a hot-air balloon ride over Walt Disney World. Watch the Disneyland fireworks from The Tomorrowland Skyline Lounge, far away from the crowds. Taste your way through 11 countries of the world at Epcot's Food and Wine Festival. Take a jet trip around the world.

All these experiences and more bring the magic of Disney alive--and you can find 100 not-to-be-missed adventures in this one-of-a-kind collection. From the most beloved signature experiences--Epcot's International Flower Show, breakfast with beloved characters at Chef Mickey's, and getting dolled up like a princess before your day at the park--to the hidden VIP wonders like a private dinner in the wine cellar the Grand Floridian or drinks at the exclusive, members-only Club 33, this illuminating guidebook celebrates and reveals the best experiences in and around Disney resorts and parks all over the globe.

Discover the magic that awaits, including:

A training session at the Jedi Academy at Disney Hollywood Studios, where you can make your own light saber and fight Darth Vader

Magical meals at a rotating dinner club featuring Walt Disney World's best chefs, each themed to Disney lore

A 5.7 million-gallon salt water aquarium at Epcot Seas, where you can swim with angelfish, dolphins, eagle rays, and sharks

A private after-hours tour of the Luxor Temple in Egypt, where Adventures by Disney gets you away from the crowds for an intimate experience

Secret off-the-menu items around the park, including a cherry milkshake at Carnation Cafe and ice cream nachos at the Golden Horseshoe

The ultimate viewing spots for nightly fireworks throughout all the Disney Parks

Disney's Halloween party, a one-of-a-kind theme night in the happiest place on Earth

A 5K Challenge on Disney's private island, Castaway Cay, where you can soothe sore muscles post-race with a beachfront massage

A private jet tour around the world, led by expert National Geographic explorers

And so much more!

Along with beautiful imagery that will help shape your bucket list, this fantastic guide includes pilgrimages to historic Disney sites, like Walt's hometown haunts in Chicago and Tam O'Shanter's in Los Angeles where there's a table named in his honor. Plus, National Geographic provides the inside stories of some of Disney's most beloved attractions.

Each of these 100 adventures--from Walt Disney World in Orlando to the Galapagos Islands to Disneyland Tokyo--will have you believing in magic and wonder all over again.

Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 NatGeo

Naudirasley aime ce message

ilovedisney

ilovedisney

Masculin

MessageSujet: Re: Les livres sur les Parcs Disney Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 Horlog11Mer 22 Juin - 8:40

Merci pour ces informations Vinc, je viens de précommander le livre sur Amazon (sortie prévue le 25 octobre).
Que contient l'édition de luxe par rapport à la standard?
Vinc
Modérateur
Vinc

Masculin

MessageSujet: Re: Les livres sur les Parcs Disney Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 Horlog11Mer 22 Juin - 17:42

Il me semble que la pagination est identique, par contre le prix... 40 $ contre 100 $.
Vinc
Modérateur
Vinc

Masculin

MessageSujet: Re: Les livres sur les Parcs Disney Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 Horlog11Ven 24 Juin - 2:36

Voici la version kiosque vendue 68 HKD :

Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 Milk2

Citation :
The “Momentous” commemorative book has a total of 152 pages including behind-the-scenes stories, exclusive interviews, and countless beautiful photos. In short, it’s a must-have addition to your collection!
Skyam

Skyam

Masculin

MessageSujet: Re: Les livres sur les Parcs Disney Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 Horlog11Dim 26 Juin - 15:17

Comme je l'annonçais il y a quelques jours, Disneyland Paris a débuté la vente d'ouvrages consacrés à WDW.
C'est une excellente nouvelle !

Naudirasley aime ce message

Sweet Lolita

Sweet Lolita

Féminin

MessageSujet: Re: Les livres sur les Parcs Disney Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 Horlog11Dim 26 Juin - 17:12

Si vous allez sur le parc cette semaine et que vous voyez ce livre :

Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 0bc75010

Est-ce que vous pourriez me le dire, s’il vous plaît ? J’y vais vendredi et je voudrais l’acheter avec la réduction de mon Pass. Merci beaucoup.

Nouveaux posts sur mon Instagram Vintage French Girl avec beaucoup de Disneyland, de Disneybounds, du lifestyle, mon chat et des pâtisseries.
https://laprincessedisney.wordpress.com/
fauna
Modératrice
fauna

Féminin

MessageSujet: Re: Les livres sur les Parcs Disney Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 Horlog11Hier à 18:08

Il n'y a pas de réductions PA sur le prix des livres conformément à la loi Lang de 1981.
Il n'était pas en boutique dimanche, à voir d'ici vendredi.

Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 Banniere-chronique-disney
Sweet Lolita

Sweet Lolita

Féminin

MessageSujet: Re: Les livres sur les Parcs Disney Les livres sur les Parcs Disney - Page 7 Horlog11Hier à 18:19

Merci d’avoir pris le temps de me répondre. Hélas, mon amie (avec qui je devais aller sur le parc vendredi) a eu un contretemps. Donc, entre autres regrets (les autres sont plus importants), je n’aurais pas l’occasion d’acheter les livres dont j’avais envie.

Nouveaux posts sur mon Instagram Vintage French Girl avec beaucoup de Disneyland, de Disneybounds, du lifestyle, mon chat et des pâtisseries.
https://laprincessedisney.wordpress.com/

Les livres sur les Parcs Disney
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 7 sur 7Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7